På söndagsmorgonen tog vi turister bussen hem från blåsiga Närpes. Vi hade så sjukt roligt på lördagen så hela bussresan gick åt att skratta åt bilder. "Hemma" i Vasa igen stod Erica och jag och diskuterade lite i Rewell , och fyfan för de gamla gubbarna som gick förbi oss och stirrade . OBEHAGLIT . sedan träffade jag Robban och vi for iväg till honom.
Där har vi tagit det lugnt , haft mysiga filmkvällar , varit och skrinnat ( kollat på när killarna spelade ) och skrattat. Igårkväll var R & jag duktiga och gjorde "mat" pluspoäng till oss , han kommer nog bli mästerkock ännu !;) Senare var det dags för att gråta lite åt Armageddon. Jag kommer då aldrig sluta gråta till den filmen , lika sorglig varje gång , jag liksom hoppas alltid att pappan skall hoppa in i Freedom igen och åka hem men varje gång blir jag lika besviken när det inte händer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0