Blogg.se

Igår slapp jag inte in på bloggen så därav ingen uppdatering , skall däremot försöka vara aktivare idag jag har ju ännu några timmar på mig! ;D







Började dagen med musikalkurs. Nu börjar man nog se hur det hela hänger ihop men måste säga att jag är otroligt trött på den kör/solist ansvarige. Det var egentligen sista dagen på själva kursen idag vilket betyder att vi borde ha en hel musikal ihopsatt vid det här laget men icke. Inte ens halvfärdiga och premiären är den 21 januari. Hoppas av hela mitt hjärta att vi hinner.

Jag tror däremot att den kommer bli kanon bra ! Vi har härliga skådisar och det är bra innehåll så sevärd tror jag nog den blir med tiden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0