2 December

Skrev nyss psykologiprovet och det gick nog riktigt bra. Armen och handen kramppar som få nu så vet inte om jag skall ta det positivt eller negativt. När jag kom till andra frågan var jag redan så trött så det blev avkortat till tusen så får se om det är till min fördel eller tvärtom. Förhoppningsvis blir resultatet bra så jag får känna att jag gjort något bra nu när jag pluggat så flitigt.
Skall hur som helst snart sticka iväg in till stan och julshoppa.

Ha en bra torsdag eftermiddag ! :)

Tack mia haha se så de kan gå efter att hjärnan tömts på psykologin ! ;) Förhoppningsvis var det ett bra tecken!

Kommentarer
Postat av: mia

marie gulle vännen :)

de e andra december idag :)

2010-12-02 @ 15:38:41
URL: http://mmias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0