Vilket super fint väder

Herregud , kollade hur varmt det var ute snabbt innan jag stack till skolan i morse och shit det var ju + 10 !!!
Lälllälläää sommaren är verkligen påväg nu! :D
Riktigt lugn skoldag och hissa provet gick bra tror jag. Det kom iaf precis det jag hade läst på. Så nu skall jag börja plugga på sista provet för den här perioden och det är geografi , dessutom sista obligatoriska geografikursen i gymnasiet tror jag ?! sååå nice nice när det är över.
Skall bara slänga i mig mat nu sedan bär det av till gymmet. Börjar sista veckan på månadskortet nu så nu skall det tränas. Förhoppningsvis köper pappa ett till åt mig ännu måste bara blinka lite snällt! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0