Vero moda

Då var det över. Sorgligt men sant. Har varit en otroligt spännande dag och oj så rolig! :)
Modevisning är ju som droger , när man väl gjort en vill man bara göra fler och fler! Jag tänker lätt gå fler om jag bara får chansen.!
Har absolut ingen aning om det gått bra eller dåligt , om man hållit takten eller inte men just nu bryr jag mig inte så mycket , gjort är gjort och jvla kul var det! Dessutom ramlade ingen så det var ju ett + ! ;)

Har inte så mycket mer på hjärtat nu , bilder kommer nog upp någon dag men Cessi har min kamera nu så får se när jag får den! :)

Hörde också att några hade filmat hela grejjen men vet inte riktigt om jag vågar se det ! Hoh. Nu tar jag natten , måste försöka vakna någon gång imrn också för klockan 12.00 bär det av till Töjby för att fira mommo.

Night Night!

 


( den här målningen har totalt 2 stycken idag trott varit en tatuering! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0