Vad kallt vi har det i finland

Kommer precis hem efter att varit och kollat fotbollsmatch. ( VPS - AC Oulu ) Matchen slutade 3-1 till VPS , bra jobbat (y) !! Men fyyy vad kallt det var! Sitter och skakar ännu. Väntar bara på sommaren då man får sitta och kolla match då solen skiner och brillorna är på !
Men trots kylan hade jag och Cessi helt galet kul ! :D Jag har nog inte varit på ett såndär humör på lääänge ! Skrattade åt precis allt , tur att gubbarna som stod runt oss var finska så de inte fattade vad vi snackade om ! :D

Efter skolan idag for Cessi och jag till kosmetologen så nu är ögonbrynena fixade äntligen!
Och vet ni vad ?!
Joo , jag får sovmorgon imrn! (; Har bara lektion 2 sista timmarna så far till skolan till 13.30 ! Sååå skönt ! :)



Nya brillor blev det också idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0