Så fin låt

Cessi och jag brukar alltid sitta ch drömma om vilken låt som skall spelas på våra bröllop. Hon är 100% på att Chantal Kreviazuk - Feels like home skall spelas på hennes , den här är nog en av kandidaterna för mig!



Dana Glover - It is you

Soundtrack till Shrek!
Första gången jag såg den filmen var förra hösten just innan skolan började igen efter sommarlovet. Det var Anton som tyckte att jag skulle kolla och ojj vad gullig film! Och den där låten som spelades , oj vad jag älskade den. Hade upptäckt den ungefär en månad tidigare och den spelades varm från datorn.
En dag när jag satt i bussen påväg till skolan lade jag på den i mp3:an och vet ni vad?! Jag var tvungen att knipa mig så att jag inte skulle fälla en tår den dagen.
Den väcker otroligt många fina minnen och när jag hör låten så svävar jag iväg till förra sommaren och bryggan vid hovrättsparken den 22.8.2009.

Glife 2009-08-23: "Träffade på ett gäng svenskar på Vasa torg , de gick runt och gjorde uppdrag så vi var med i ett av dem! ;)"
Minns ni det ? ;D


Kommentarer
Postat av: kitty

sv: aa okej, jobbit me bråkiga datorer ;D jepp de har vi :) hoppas du också haft en bra påsk! ;)

2010-04-04 @ 23:55:21
URL: http://kittyk.blogg.se/
Postat av: Cecilia

haha , guh vad vi planerar långt fram :D

2010-04-05 @ 14:14:50
URL: http://ceciliaellinoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0