Oj vilken slö skoldag

Verkligen skönt att börja första skoldagen efter påsklovet såhär lugnt!
Först modde timme som aldrig tog slut , hela timmen satt man och stirrade in i väggen.
Sedan hissa , gick genom provsidorna som tog 3/4 av lektionen.
Efter det provskrivning som gick förvånansvärt bra! Skrev om hur det går till när man bildar nya lagar och sedan definitions uppgifter som jag chansade på. Jag har typ bildminne så jag tackar Anton grymt mycke för han hade skrivit ner en definition i boken och det var speciellt skrivet så när jag satt där och funderade fick jag dendär bilden i huvudet och pang så kom jag på vad det stod där (y) Nice! ;D
De två sista timmarna gick jag med Emma och Jontta till Högstadiet där det var Talangjakt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0