Film musik

Sitter och lyssnar på filmmusik från spotify och försöker bestämma mig för vilken film som har den bästa musiken.
De här 3 är iaf på toppen av min lista!
Pearl harbor
Shrek
Titanic



Oj jag måste bara bjuda på ett barndomsminne :D
När jag var liten kollade jag alltid på den här serien som hette Noaks ö! Den var nog en av mina favoriter helt klart ! Men varje gång filmen började fick jag knipa mig så jag inte skulle börja gråta för jag tyckte musiken var så sorglig , eller jag tyckte så synd om alla djur som hamnade till den där ön! :D Så därför la jag upp just den låten hit ! :D


Kommentarer
Postat av: kitty

jag älskar dendär videon på noaks ö, kollade altid på de programmet som liten ;) å sen måste jag också bara säga att du har super fint hår!

2010-04-19 @ 19:31:00
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0