FashionShow

Nu är jag hemma från första övningen inför modevisningen som jag tror blir super!
Testade våra kläder och övade hur vi skall gå och sådant. Kläderna duger väl , kanske inte riktigt "jag" men ääh skit i kläderna man får ju vara med och göra något kul iaf . ;) Och sista outfiten d.v.s. party outfiten är grym! Den skulle jag kunna ha själv!
Men måste bara säga att det var hur kul som helst och det kommer bara bli bättre!!! Hoppas rytmen och allt sitter som den ska på fredag!

Nu skall jag plugga lite mera och sedan sova!
Puss , kram , Night Night


Kommentarer
Postat av: hoai

marm! vilken tid är modevisningen? :D måst komma och kolla ;D

2010-04-07 @ 22:12:41
URL: http://hhhoai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0