7 timmars PR för st1

Har stått i botniahallen sen klockan 10 till klockan 5 idag och gjort reklam för st1 värmepumpar !
Haha kan inte ett skit om sånt där men det var bara att skratta och va glad så gick det nog bra. Dessutom talade inte killarna som har hand om värmepumparna ett enda ord svenska och min finska är ju som den är men jag gjorde mitt bästa och lever gör jag ju ännu!
En till dag väntar imrn sen är det över. Det är super enformigt men vad gör man inte det kan ju bidra till något bra! Och det är väl inget fel med att vara ansiktet utåt för st1 heller ?! ;)

Hur jag hamnade på den här mässan som PR människa har jag egentligen ingen aning om men jag skickade för ganska länge sedan in uppgifter till en modell agentur i Helsingfors som heter Clamos. De har mycke PR uppdrag osv.
Hade inte hört något från dem förrän igår när jag fick ett samtal från hon som har hand om Clamos och hon frågade om jag ville ställa upp och göra reklam för st1 på mässan i botniahallen. Så dit hamnade jag nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0