14.4.2010

Sista provet för period 5 är nu avklarat och enligt min bedömning så är jag helt klart godkänd! (; Men shit vad det känns skönt nu när allt jobbig är över nu få rman slappa några veckor före det är dags för slutspurten på den här terminen. Jag kan inte fatta att det är så nära sommarlovet! Hoho så grymt :D

Idag var det då återigen dags att välja mellan BodyCombat och tamtadam Spinning och såklart blev det spinning! ;D Ångrar det dock inte , söta öden vad bra det var , benen & fötterna krampade och det kändes i varenda muskel i kroppen , och nu är jag som en duracell kanin tack vare att pappa köpte en ED åt mig :D Ett dåligt drag från hans sida!

Nu skall jag städa och vara duktig så länge som energin räcker !

Måste bara tillägga att jestas ändå , det här måste vara världens bästa träningslåt , det är inte riktigt rätt version men hittar inte den rätta så den här får duga ! ;D Varje gång jag hör den här när jag tränar så tar jag alltid i ännu lite hårdare och får ett big big smile på läpparna fast hur slut jag än skulle vara ! :D






Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0