1 April

Vaknade hos Cessi 10 tiden kanske och sedan låg vi kvar i sängen hur länge som helst. Gick iväg till läkaren till kvart före 1 och jestas vad bra väder det är idag. Nu är verkligen våren här ! (y)
Så nu har jag då snackat med läkaren och tagit röntgenbilder så får se nu då om det leder till operation igen?!

Och nu är jag så sjukt glad , kan inte sluta skratta ! :D For snabbt in till stan och fick BÄSTA nyheten någonsin! Hoppas nu bara att det inte är ett aprilskämt fö då dör jag ! Delar med mig av den goda nyheten imrn! (;

Dagens händelse förutom det jag berättar imrn är nog det att när jag satt och väntade på att slippa in till röntgen så kom en liten flicka ( kanske 1 år ) fram och bara skrattade stort åt mig och pekade på min arm och ville känna på min klocka. Hon var så gullig. Det fick mig att komma ihåg vad det är som är så roligt med att vara lekledare i simskolan på sommaren! (; 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0