040410

Hoho vilken dag igår!
Först fixade vi något smått att äta hos Rosanna med Cessi och Icka och efter det for Rosanna och jag ut och yra. Kom hem halv 7 i mårse och när vi klev ur taxin och kom till ytterdörren vid Rosanna säger hon: "Nu jävlar Marmy e vi så i skiten! Vad FAN ska vi göra nu ?! :o" 
Haha såklart var ALLA nycklar inne i huset och ingen reserv fanns! :D Så typiskt oss.
Nåja där står vi då halv 7 på morgonen och slipper inte in och varmt var det ju inte heller och ingen var hemma.
Efter mycket funderande så gick vi och knackade på till en lägenhet där det fanns en universal nyckel. Stackars gubbe som öppnade , där kommer två vilsna tjejer som inte slipper in! Haha men det ordnade sig till slut och vi slapp in och sova. Så minst sagt händelserik kväll men såå kul ! (:
Vaknade 1 tiden och plockade undan lite grejjer och sedan hämtade mamma mig. Så nu skall jag bara ligga och lata mig resten av dagen! :)










Kommentarer
Postat av: Wilma

hej :) fin blogg! :)

kolla gäärna min (:

KRAM

2010-04-04 @ 17:51:00
URL: http://wilmaalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0