God Morgon

Fortfarande sjuk , halsen har blivit värre nu igen så nu blir det massor med varmt att dricka. Förhoppningsvis är jag frisk imorgon så jag få hålla min bokrecension i modde.
Vet inte vad jag har haft för fel nu dom senaste nätterna , har legat och dragit mig hur läne som helst innan jag somnat. Förståss ringer någon och väcker mig , great (Y) Men så lat som jag var just då så fick nog inte personen något svar !
Rosanna skickade också och berättade att vi som inte skrev matematik provet på den rätta dagen måste nu läsa hela matteboken , vilken trevlig överraskning! Nej skulle inte tro det.
Nu får det gärna ske något kul så inte allt käns så tungt!

Ica-Jerry får vara drivkraft idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0