Vinter

Uuusch nu är jag suris!
Har gått och väntat på min dator nu hur länge som helst och när jag väl får den så fungerar den inte. Hur typiskt är inte det?!;s
Men hur som helst , bara två dagar kvar så är det JULLOV! Så skönt kommer det bli , kan inte bli mer passande.
Denhä terminen har ändå gått galet fort. Känns som att vi just började i augusti men nu helt plötsligt är det december.
Vårterminen brukar oftast gå snabbare än höstterminen tycker jag iaf . Man hinner ju inte ens tänka så vips så sitter vi där på vårfesten och har sommarlov.
Usch sådär kan man ju inte tänka när det är - 22 grader utanför dörren!


Måste bara slänga in detta och säga att jag er stolt över min 10 i matematik provet! (;





Bästa Rosanna och Cessi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0