Ny dator

Har tillfälligt fått en ny laptop nu , trög som bara den men bättre än inget alls. Dessutom sitter jag och kämpar och försöker förstå något eftersom den är på finska (y)

Så typ en sån har jag nu.


Idag har jag gåt omkring på stan typ hela dagen. Cessi kom efter några timmar och gjorde mig sällskap och även Icka var med en stund.
Hittade åtminstone en julklapp åt mig själv , så det var ju inte så dåligt iaf. Jag har kommit fram till att INGEN julklapp i år kommer vara någon överraskning för mig eftersom jag vet typ allt jag får. Både tråkigt och roligt. Bra är det iaf att jag får det jag vill ha (;

Var och kollade Bröllopsfotografen idag också med Cessi och Rosanna.
Det var ju inte precis den bästa filmen man sett men nåjaa helt ok.
Nu skall jag fortsätta att försöka komma överrens med denhär datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0