Mardröms natt

Jag kan nästan säga att jag varit med om mitt livs värsta natt.
Allt började med att mommo och moffa tog min säng så jag traskade iväg till min bror som redan hade brett ut sig över hela sängen.
När jag till slut hade skrämt livet ur honom ( han blev så rädd när han vaknade och såg att jag stod vid sängen , jag måste ha sett skräckinjagande ut hah ) och fått honom att flytta på sig trodde jag att jag skulle få sova men neheej sådan tur hade jag inte..!
Kan inte förstå hur Anna kan sova med honom , för det första så trängde han ut mig så halva jag var utanför sängen och för det andra så snarkar han!
Nå jag tog täcket och kudden och gick och tänkte ta ett nytt försök i vardagsrummet på soffan när jag upptäckte moffa som redan hade gått dit eftersom mommo hade trängt ut honom ur sängen.
Där låg jag nu på en minimal soffa och tänkte börja sova men sätter nån dåre igång och snarkar i så hög decibel att det tog sjukt i öronen.
Jag vred och vände på mig men till slut var ända utvägen den att jag spenderade min natt på golvet ( hade en filt under mig) på vinden. Jag kan säga att jag inte sovt speciellt många timmar inatt!

Skall nu hoppa in i duschen och bege mig iväg till Smedsby och se vad vi hittar på där ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0