Julafton

Jag är super nöjd över alla mina julklappar. hade inte kunnat vänta mig något bättre!
Men något som jag blev speciellt glad över var nog denna klappen.



Tänk att ännu en jul är förbi nu. Usch usch tiden går alltför snabbt!
Haha det hände nog en komisk grej idag. Igår var det en som sa;
"Tänk om det skulle bli strömavbrott hos er på julafton"
så funderade vi nu lite kring det och vad tror ni inte händer när vi håller på och öppna julklapparna? Joo , det blir strömavbrott! (;
Som tur återvände strömmen ganska snabbt. 

Antons Citat idag när vi funderade på vad vi skulle få för julklappar.
"Marielle vet du va?! Jag vet va du får av mig i julklapp heh! " 

Nu skall jag gå och bläddra i FaceForward och kanske kolla någon film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0