:@

Usch vad besviken, sur , arg , förvånad ja allt på samma gång jag var igår.
Det kom fram att nån jävel sprider falska rykten om mig och det är inte första gången det händer. Tänk att man kan ha så skit liv så man måste trycka ner någon annans.
Vad vinner man egentligen på att sprida skit om andra? INGENTING. Så varför slösa sin tid på att vara elak mot någon?
Många skrattar åt såna saker och kanske säger att ääh , jag bryr mig inte om vad de säger om mig det är ändå inte sant!
Men ärligt talat. Vem skiter fullständigt i om falska rykten sprids om en? Jag tror inte det finns många iaf.

Som tur fick jag prata med Cessi halva natten igår. Skulle ha kunnat strypa någong igår , hoppas att de här typerna lägger av med sitt skitsnack och börjar koncentrera sig på sitt eget liv istället.

They are messing with the wrong girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0