021209

Idag fick jag snininfluensa vaccinet. Än så länge har jag inte känt av något i armen och har heller inte fått feber så får hoppas det inte kommer någon oönskad biverkning nu!
Anton hade sagt åt mamma tidigare idag att "Marielle kommer nu int få nå fel av hede" (han fick själv hög feber och jätte sjukt i kroppen efter att han tagit vaccinet) så där har vi beviset I´m a tough girl! ;D



Nu åter till Konventen.
Har åtminstone köpt en biljett nu så nu är det fritt fram att göra som jag vill . Tror nog att jag kommer åka dit för det är ändå kul att träffa människor så det skadar ju inte. Men som det alltid är , när man löst ett problem dyker ett nytt upp. I dethär fallet gäller det KLÄDER! VAD SKALL JAG TA PÅ MIG?
Måste gräva fram något nu så det inte blir panig imorgon.



haha upptäckte just att man kan kolla likheten mellan grisen och mig (y) ;D

Kommentarer
Postat av: krisu

aaw va gulli bild på dej... o grisen ;D

2009-12-10 @ 15:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0