Visste ni att...

.. Jag ogillar första maj torget ( okej jag skall erkänna , jag är rädd för att vara där ... ) Om sanningen skall fram så har min rädsla aldrig övervunnits och det har nu gått ca 12 år sedan den föddes. Jag kommer aldrig glömma den dagen när jag var 5 år och jag befann mig med mamma och bror på första maj torget och skulle inhandla en ballong. Någon skitunge slängde en sån där hemsk smällare mot mig och det träffade min sko. Jag var så rädd så rädd och de följande 6 åren spenderade jag på långt avstånd från torget. Fortfarande är jag mycket mycket rädd när jag går där mellan borden och i folkmassorna , ujj. Så jag är nöjd och glad att ha fått spendera 1 maj hemma i mysiga skogen med mina nära och kära! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0