Så bra!

Om jag skulle beskriva doften av Marielle just nu kulle det vara en blandning mellan fritös , lög , korv och mynt.GOTT! Jag har haft så sjukt bra kväll på jobbet så ni vet inte. Jag börjar gilla det mer och mer hela tiden och jag är nu bombsäke på att jag kommer stortivas i sommar som servitör.
Så himla kul med alla komplimanger man får så det blir totalt lyckorus i kroppen , mera sånt! :) Plus att det var så jäkla kul att Erica , Emma och Jontta kikade in ikväll , kramar till dem!
Hade nog inplanerat en krogrunda ikväll men den skippas eftersom det blir hårdträning imorgon på gymmet så nu säger jag som farbrorn ikväll , nähdään gonatt gonatt!

Kommentarer
Postat av: m

var jobbar du ? :)

2011-05-31 @ 20:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0