Roadtrip med Bullen

Efter frulle och lite Gossip börjar jag nu vara redo att styra den lilla röda mot Jakobstad. Skall plocka upp Jenny på vägen och sedan börjar vi förden. Stannade hemma från skolan idag också eftersom huvudet fortfarande bultar , tyvärr kan man inte skippa en dag av utbildningen men det skall nog gå , burana får vara min bästa vän denna dag.

Vi kommer sova på stadshotell och bo i simhall detta veckoslut. Kommer vara väldigt tungt men kul kommer vi förhoppningsvis ha. Tar datorn med mig så ni blir uppdaterade om hur vi har det.

Nu har min dator fått ticks ( den där pilen bara hackar ni vet?! ) så dags att stänga av den.

Pussar & Kramar!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

jasså stadshotellet. Kanske vi råkar ses imrn då ;D vi ska troligtvis mot jstad hållet då.

2011-05-06 @ 19:31:33
URL: http://ceciliaellinoora.blogg.se/
Postat av: Cecilia

sv: hihi, kul. För hon ser bra ut! (:

2011-05-07 @ 18:02:14
URL: http://ceciliaellinoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0