Klassresa.NU!

Efter frulle och lite chill me Jontta och Tony i datasalen börjar vi snart köra iväg mot Åbo för att sedan festa loss på viking line. Helt otroligt att vi nu äntligen kommer att komma iväg, som man har väntat ända sen första dagen i gymnasiet! Synd att J&T ska sitta brevid varandra i bussen så ja inte kan sitta med dom, men jag hoppas jag kan gosa med dem  i famnen istället. Utan Jontta & Tony skulle man lika gärna kunna stanna hemma från resan, det är ju ändå de som gör mitt liv värt att leva :) På båten ska ja köpa en underbar parfym åt Jontta så att han doftar sött och en case åt tony så att han blir rääidit i gääsin ikveeld. ;) Nu väntar jag bara på att äntligen få sticka iväg, pusspuss o ha de bra här hemma alla för de kommer jag minsann att ha med J&T på resan!<33


Dagens fråga: Vem tycker DU att jag ska dela hytt med inatt, Jontta den suuuuupersnygge tigern eller Tony thaa loverboy? Kommentera! =))

Kommentarer
Postat av: anonym

Kan absolut int va marielle som har skrivit det här inlägge..!

2011-05-09 @ 10:58:06
Postat av: cessus

HAHAHAAAA, bäst!! :D ja föreslår att du tar båda :D va e nu inte bättre än en "tiger-boy" ;D

2011-05-09 @ 12:36:43
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja föreslår att du tar mr.hasse!

2011-05-14 @ 19:39:24
Postat av: Anonym

jag föreslår att du tar mr.hasse!

2011-05-14 @ 19:41:58
Postat av: Amanda

Fin blogg! Har frågestund och bloggtävling på min blogg, kolla in den! ;)

Kram :)

2011-05-14 @ 19:53:07
URL: http://amandiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0