4 Maj

bloggen ekar tom men jag har min förklaring. Har legat nergrävd i sängen hela dagen för har haft en sjuhelsikes huvudvärk...
Har trots det hunnit med mörkerkörningen idag så nu är bilskolan nästan klar , bara andra skedet kvar nu.
Igår var vi på bio från skolan närmare bestämt på Svinalängorna och tusan vilken bra film , jag tror inte många klarade sig undan tårar. Verkligen en sevärd film.
Nu skall jag igen krypa ner under täcket och hoppas på att inte försova mig imorgon. Nu när jag kör själv så får ju pappa komma och gå som han vill ( han brukar annars skjutsa mig till bussen , ja jag vet att jag är lat men har man 40 km till skolan får man nog ta vissa bekvämligheter ) så måste jag lite på att jag vaknar av väckarklockan. Idag tex hade jag 10 minuter på mig att bli klar , det måste ske en ändring !

Kommentarer
Postat av: kitty

du e så fin!!

2011-05-05 @ 19:49:19
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0