schoolbag in hand she leaves home in the early morning

Jag ser upp till er som har en positiv inställning till skolstarten imorgon men jag kan inte hitta det roliga någonstans alls. Tyngsta perioden som jag någonsin har haft i gymnasiet är i full gång nu och det känns hemskt att ha en provperiod framför sig såhär efter julen. Nej jag vill tillbaka till drömmen , tillbaka till dagarna som man får spendera precis så som man vill..



Okej nu har jag fått drömma lite , jag brukar oftast se det positiva i allting och det skall jag göra nu också:
- Vi tar en dag i taget och ju snabbare vi tar oss framåt ju snabbare komemr födelsedagen emot och allt det andra roliga som händer nu på våren.
- Alla vänner man får träffa igen.
- Ett lov bakom oss , ett lov mindre kvar till sommarlovet!

Det här klarar vi med gemensamma krafter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0