Morgondagens program

Det känns lite som att helgen är planerad i minutschema. Hinner bara pricka av en punkt så rä det dags för nästa. Jag gillar att vara sysselsatt och har mer än gärna många järn i elden men när man som mest skull behöva hitta en lucka så är det väl självklart att det inte lyckas. Jag kommer nog smälla av när söndagen är över.




Under helgen kommer bloggen ligga död så för att veta vad jag håller på med har ni här en tjuvtitt:

Fredag:

- Skola
- Snabb Kaffe med favoriten Mia
- Till simhallen för att vara funktionär under pågående FM
- Tjuvstart på galet sommarfirande!

Lördag:

- Simhallen för att kolla tävlingarna
- Jobb hela kvällen

Söndag:

- Skall försöka pricka in en lång skönhetssömn
- Jobb

Jag skulle bli väldigt glad om ni kikade in på jobbet under helgen så skall jag bjuda till och fixa världens bästa mat åt er , ni vet var ni hittar mig ! :)

Må så gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0