Malax

Har myst med min älskling enda sedan torsdag därför lite dött här på bloggfronten. Sitter som bäst i Malax med kameran bredvid mig men sladen hemma så bilder får ni se imorgon kväll. Igår var vi en sväng till Åminne med Phoebe så hon fick springa runt lite i snön , senare satt vi hemma hos Robban och kollade Solsidan , Let´s Dance och hade frågesporter med hans mamma, mysigt! Var en sväng till Malax urskogar också och hälsade på roligt folk.

Idag vaknade jag 10 , fixade mig ( upptäckte att min foundation är hemma så fick aningen panik meen lever ännu ) så kom mamma , Anton & Anna och hämtade mig och vi for iväg för att fira Moffa som fyllt år. Fick även träffa världens gulligaste bebis Isac som vuxit massor sen jag såg honom senast och oj som vi har busat idag.

Jag har tjatat om att hämta Ben & Jerrys i 2 veckor nu åt Robban och gissa vad nu inte gullet har i frysen när jag kommer tillbaka till Malax. Världens bästa.

Gammal bild på trollet !



Ha en fin lördagskväll! Pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0