Heldag på stan

De sista tre timmarna tillbringade hela skolan på Wasa Teater , vi var och kollade Ängland. Inte något jag direkt längtar efter att se pånytt om vi ger den det betyget , den var ganska sorglig och deppig.
Efteråt gick Jenny , Cecci och jag till kina tanten i saluhallen och åt och sedan som grädde på moset så bjöd C oss på glass. Två söta tjejer det där ! :)

Det blev inget ÄD möte som planerat istället gick vi mot brändö och gymmet. Dagens motion stavas BodyPump & BodyCombat. Skönt , tyvärr skall jag nu en gång för all meddela att jag INTE gillar den nya combaten. Braveheart låten ger mig rysningar och energi till 100 men det är också den enda som jag gillar.






Kommentarer
Postat av: kitty

sv: jep har läst de ! :) men kom int rikti ihåg , & tack :D

2011-01-22 @ 00:39:00
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0