Gudars vad jag vill tillbaka



























Jag tror att en del av mig lämnade i solen när vi lämnade paradiset Kos. Jag har sådan grym resfeber så det är inte sant , jag vill bort från kylan , bort från vardagen , jag vill tillbaka..

Kan inte fatta att det gått 2 år sedan vi var här det känns som att det var igår vi lämade hotellet med ledsna miner. Det känns som att det var igår vi stod som förstelnade och så hjälplösa när den lilla flickan höll på att kvävas i giftshopen av godisen hon satt i halsen. Som tur hade vi världens bästa Gunilla med oss som rädda flickan i sista sekunden.. Det känns som igår när vi stod där på stranden och sjöng och allt var så underbart. Jag vill tillbaka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0