En liten önskan

Jag och mina vänner har planerat in program varenda helg ända fram tills Ceccis och min födelsedag dvs 3 månader framåt. Vi tänkte att tiden går ju mycket snabbare om man har något att se fram emot och har något att göra hela tiden. Det var när vi planerade brunch så snart som möjligt och kom in ända i mars som vi insåg hur otroligt lite tid som är kvar. Vart flyger dagarna iväg?

Det känns som igår när jag öppnade mitt paket innehållande högtalarna till datorn som jag fick av mina älskade vänner. Så sjukt glad jag var den dagen och så lyckad och minesvärd ni alla gjorde min sista födelsedag som jag firade som underårig.

Inte lång tid kvar nu tills lillen blir stor. För att vara exakt 91 dagar! Och imorgon börjar jag bilskolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0