Tillbakablick

Jag vill vara såhär liten och söt igen. Jag vill ha den där hårfärgen tillbaka. Jag vill vara lika brun som då. Jag vill tillbaka till sommaren!



Jag sitter här med världens största leende och på samma gång en saknad tillbaka till den här tiden. Det hände så mycket roligt och man var liten , bortskämd och hade inga problem i världen att tänka på , annat än killar då förståss! ;)

Ett speciellt starkt minne från just den här sommaren var när jag och Cessi satt på bryggan vid mommos och moffas villa och funderade på alla killproblem vi hade. Det var en super fin dag , en sån där som man bara ser i filmer ni vet solen skiner , havet glittrar och två bästa vänner utbyter tankar. Jag kommer aldrig glömma vad vi sade , vad vi gjorde och hur det kändes. Nu tänker jag bara framåt på hur många just precis exakt såna här stunder som kommer finnas. Man kan inte annat än må bra! :)



En goding från då A Drop In The Ocean - Ron Pope


Kommentarer
Postat av: Cecilia

den tiden (L)

2011-02-04 @ 21:13:48
URL: http://ceciliaellinoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0