Ligger hemma som en sjukling

Denna fredag tillbringar jag hemma i min sköna säng. Har haft förbud att åka till skolan efter operationen den här veckan , så jag lyder må ni tro. Hade tänkt åka och skriva prov men tack vare att foten värker och händerna är sjuka som aldrig förr av kryckorna så blir det nog att skippa den detaljen idag också.

Men jag är inte lat för det , jag har fått sova ut ordentligt och jag är på ett strålande humör. Min första studentskrivning närmar sig och jag slog för första gången upp boken idag. Om jag fortsätter i den här entusiastiska takten kommer det här gå hur bra som helst. Jag är stolt!

Den här dagen känns som en sån här dag, en sån som borde spenderas på isen.
Bilden är lånad från google.


Kommentarer
Postat av: Ella

haha, ja juust, man fastnar nog för honom på direkten! :D



Tack vännen! :)

2011-02-04 @ 21:46:17
URL: http://eleonoree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0