It is hard to get up when you fall

Oj tusen tack för era uppmuntrande kommentarer jag blir genast på bättre humör. Den här dagen har varit helt super , vi har övat hela dagen till musikalen och hur mycket skratt som helst har stått på schemat. Snälla Robin har skjutsat runt mig i hans supersköna bil och övertygat sig själv om att det är helt tillåtet att utnyttja invaparkeringen när jag befinner mig i bilen , och det är helt sant! :D

Musikalen börjar äntligen likna en musikal och jag tror tt den kommer bli riktigt bra till slut. Vi fick såna super bra ideer idag så nu skall det filmas en aning och sedan vet ni , wow !



Med denna ett år gamla bild sänder jag all kärlek till er mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0