It is a beautiful thing , don't think I can keep it all in

Efter mycke om och men for jag på ÄD efterfesten igår. Först tänkte jag att det inte är någon idé för mig att sitta och se på när alla andra festar och har kul eftersom jag själv blir så himla taggad då och bara vill flyga upp till dansgolvet. Nååh det var i alla fall kul att få vara med människorna och inte behövde jag sura , för de såg nog till att jag fick vara på dansgolvet med eller utan fötter ( blev till att börja med kidnappad och ivägburen till dansgolvet)! ;)

Lokalens värmefunktion hade gått sönder så alla partyglada fick sitta med jackorna på , senare under kvällen började det också läcka in någon hemsk lukt i lokalen ( brännolja eller något?! ) så vi hade väl inte riktigt tur om man säger så. Nå vi har fått fira att vi blivit äldst och det är huvudsaken.

OBS! Orsaken till den dåliga uppdateringen är den att datorn vägrar ta emot signaler från kameran fortfarande så får att få in bilder så måste jag gå via en annan dator osv.. så det lockar inte riktigt alla gånger att påbörja den processen. Måste få hit någon som är fixig med datorer så skall det bli bättre , lovar!


Kommentarer
Postat av: Dob bylan

Wow, du e bara såååå söt! :)

2011-02-20 @ 19:12:48
Postat av: sonja

shit, vacker!!

2011-02-21 @ 15:58:28
URL: http://sonjasparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0