God Morgon Söndag!

Ooj som jag har sovit gott. Jag har en känsla av att denna söndag kommer vara en bra dag för vet ni vad ?? Joo det är den sista dagen som jag är total invalid , imorgon vid den här tiden finns inte ett rött paket på mitt ben längre! :D Gipset ryker och jäklar det skall bli ett sant nöje att döda det! Glädjen är nu inte alltför stor , jag kommer ju tvingas ha kryckor ännu 3 veckor + ett annat stöd över foten meeen huvudasken att gipset är borta.

Ni skulle bara veta hur mycket jag saknar mitt älskade gym just nu. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få vara på ett svettigt spinning pass eller ett pump pass. Jag gråter inombords när jag kör förbi Brändö och jag inte får vika in till mitt andra hem. Fredagen den första april kommer jag flytta in dit igen så ni vet var ni hittar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0