God morgon Lördag

Det är något magiskt med lördagsmornar. Friheten och lugnet , absolut inga måsten på någonting. Tänk om alla dagar kunde vara såhär , jag skulle trivas. Min första utmaning för den här dagen är att ta mig in i duschen. Nu när jag bara ligger hemma för mig själv tar jag mig den friheten att vara lite grisig. Det är en sån jobbig process att tvätta sig med gips så ni vet inte om ni inte varit med om det själva. Men det går ju en gräns någonstans , så nu skall det ske. Huh , hörs senare!



Jag ber om ursäkt att ni måste dras med såna här gamla bilder nu ett tag men min kamera befinner sig på spa hos Jontta sedan förra helgen.

Kommentarer
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Vilken liten sötnos :)

2011-02-06 @ 12:10:09
URL: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0