Befinner mig på ett mysigt Åland

Första dagen på Åland är förbi. Vi kom fram igår natt till Cila & Tonys rosa pepparkakshus och möttes av ett gulligt välkomstbrev eftersom husägarna sov när vi stampade in genom dörren mitt i natten. Här sover vi hur bra som helst i eget rum och allt. Fick vakna till ännu ett brev i morse , här trivs vi. :)

Idag har Robban visat mig ön och oj det är så fint här , fast det är vinter. Känner lite irritation att foten är som den är för jag skulle hemskt hemskt gärna gjort ett besök till Mariebad och simmat några längder. Istället får jag nu plugga hälsokunskap på dagarna när resten av huset är borta , det är ju bra i sig förståss.

Uppdaterar mer imorgon för nu skall här sovas skönhetssömn. Nati Nati ! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åååå vad roligt! Härligt att ni har de bra! Hälsa alla! NJUUUT! <3

Kram Jessica

2011-03-01 @ 19:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0