69 dagar och drömmen går i uppfyllelse

Jag tror inte riktigt att min hjärna har observerat att det verkligen är så lite kvar tills jag blir myndig. Det låter som inte riktigt rätt i mina öron att det här kommer att ske påriktigt. För mig kommer det medföra så många möjligheter , så många dörrar kommer öppnas. Att ha bott 18 år på en ö där inga jämnåriga nära vänner finns har inte varit det roligaste skall jag säga. Så att få den friheten att äga en bil och även få köra iväg med den till vänner kommer vara så fantastiskt. Ni anar inte.



Så från och med idag börjar min nedräkning. Kan inte vänta!

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

gud va fin bild! :)

2011-02-07 @ 21:49:17
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0