210211

God Morgon!
Vet ni det här måste vara lyckans dag. Väckarklockan ringde 07.15 och jag glad som bara den vaknade och fixade mig för att en halv timme senare försöka dra upp en sömntuta. 08.20 rullade vi iväg mot sjukhuset och nu är gipset borta. Det kändes så underbart att avlägsna det röda paketet från benet. En lite mindre trevlig syn var att benet nu är smalt som en sticka och att jag inte litar det minsta på att benet håller om jag stiger ner på det. Men känslan att få duscha normalt igen , att få ha byxor igen .... Vilken lättnad!


Har nyss skrivit två prov och nu blir det att fördriva lite tid och se om jag kan sluta innan 12 idag. Ha en bra dag ! :)

Kommentarer
Postat av: cecci

SV; Oj jag hade inte sett din kommentar från dagen på sjukhuset. Tack så mycket! du e altid så snäll <3



Oj usch va skönt att gipset äntligen är borta! Tiden går trots allt ganska snabbt och snart ska du se att kryckorna också är borta! :) pusspuss

2011-02-21 @ 13:20:35
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0