140211

Vet ni vad , jag är så olycklig. Datorn vägrar ta emot signaler från kameran så inga bilder kommer in på bloggen nu då heller. Usch vad jag hatar allt som har med teknik att göra , ingenting fungerar!

Sitter som bäst i skolan och växlar nytta med nöje. Skall fixa ihop ett projekt i psykologin med Cessi så jag har börjat gräva runt lite. Det kommer bli hur kul som helst. Får ju inte vara med på gymnastiken nu så har håltimmar en tid framöver. Skönt i och för sig men jag skulle nog hellre stå där och zumba med alla andra idag.


Kommentarer
Postat av: sockan

hata teknik, allti ställer de till någå problem!! :o

Glad alla <3-ns dag världens bästa murmeid! :D

2011-02-14 @ 17:35:45
URL: http://ssonya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0