080211

Oj kalla mig galen men jag drömde om min studentklänning inatt. Den var så himla vacker , jag skall hitta en exakt sådan eller sy upp en själv , jag tror mer på det senare alternativet. Måste bara skissa ner den på papper så idén inte försvinner.

Det är farligt när jag plötsligt får såna här kickar. Jag är född som vädur och vi har inte tålamod att vänta. Det har jag inte klarat av tidigare när bilder av klänningar dykt upp i huvudet och det kommer knappast gå något vidare nu heller. Den lilla svarta och den lilla blåa uppkom ju på det här sättet och jag har varit mer än nöjd , dessa har använts flitigt!



Ja jag vet klädhögar hopar sig och kvaliteten på bilden är ... men jag tar mig friheten så länge kryckorna följer mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0