02.02.11

God Morgon!
Skall bege mig till skolan idag för att skriva ett hissa prov. Klarar inte av att vara en hel dag ännu eftersom foten värker så pass mycket. Skall bara säg det , guud vad det är jobbigt att ha inpaketerad fot. Jag kan få såna vredesutbrott när allting bara faller ur händerna på mig , allt bara faller till golvet , för att hitta kläder var jag tvungen att dra ut hela klädskåpet och jag har ingen möjlighet att plocka in det tillbaka , när jag ställer kryckorna till sidan ligger de två sekunder senare på golvet + andra saker de dragit med sig på kuppen ..... Nej jag vill spola fram tiden NU!


Kommentarer
Postat av: mia

miss juu tuu murmelmarielle <3

2011-02-02 @ 15:52:59
URL: http://mmias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0