Slut som människa och individ

Dagen började med att jag försov mig 40 minuter som följd av det hade jag 20 minuter på mig att bli klar vilket resulterade i utesluten frukost. Har agerat vandrande lik idag , har inte över huvudtaget varit med på denna jord men nu efter lite äventyr med fammo så känns allt bra igen.
Nu skall jag ta tag i lite skoluppgifter samt simläraruppgifter så skall vi se att jag lägger mig med ett stort leende ikväll. För nu vet ni har en del av mina underbara resande vänner anlänt till somriga Finland. :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

SV; Jess nu e ja hemma :D vi har såå mycket att prata om hödu duu :D de ha hänt massor här hemma medan ja ha vari borta, du ha ju fått körkort för fään!! :D Ja ha sakna dej! ser fram emot att få träffa er alla imrn igen <3

2011-04-28 @ 20:54:04
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0