SATC

Anton vid matbordet:


Ser stolt ut och ger high five åt Anna.

Mina tårar har fallit färdigt , man känner sig så dum som tror på en förändring , på att allt skall bli bättre. Men vem är det man lurar , jo ingen annan än sig själv. Alla är värda någon som bryr sig om en , en som tycker om en för den man är och en som ger sitt hjärta och finns där i vått och torrt. Det smalt bort med snön. Jag är ledsen över att det blev som det blev och visst känns det som att en bit är borta från hjärtat men man kan inte ta hur mycket skit som helst. Man kan inte låtsas. Ett halvår var vårat och det var bästa halvåret nånsin men allt har ett slut. Finns så mycket jag kommer sakna så mycket jag kommer längta tillbaka till ,och jag hoppas att de underbara människor jag lärde känna på vägen kommer finnas kvar. De har varit guld för mig. Jag skulle kunna skriva massor men jag slutar här..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fint skrivet hördu! Ibland måst man bara glöm bort va man vill ha för att kom ihåg va man förtjänar.

2011-04-24 @ 17:01:29
URL: http://charmlottas.blogg.se/
Postat av: Jenny A

Bra Markku! :D Du e förtjänt så mycke bättre! Du kommer att klara av dehä lätt som en plätt, annars finns ja här när de e jobbit nån gång! <3

2011-04-25 @ 00:24:46
Postat av: Jessica

Gulle-Marielle! Int försvinner vi nånstans, du e välkommen ti oss precis när du vill! Vi tycker så mycket om Dig! <3

Ta hand om dig nu och kom snart och hälsa på!

Puss och Kram av Jessica

2011-04-25 @ 08:33:19
Postat av: Marielle

Sv Jenny A; Tack <3

2011-04-25 @ 11:16:30
URL: http://mariellesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0