People who are meant to be together, will always find their way in the end

Dagens träning bestod av armar + spinning. Alltså jag kan inte beskriva känslan jag har när jag får befinna mig på gymmet. Jag skulle kunna flytta in , jag njuter och jag mår så bra. Det finns inte en enda dålig tanke i min hjärna där och om det finns så ändrar jag om det till energi och får ut det med träningen. Jag vaknar till liv igen , mitt dåliga humör är borta och jag mår för en gångs skull ganska bra. Man får vara ledsen man får må dåligt och det gör jag med det viktigaste är att jag kan släppa gammalt och gå vidare.
Jag älskar mitt gym , det stärker mig så otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: vicci

Oj om man sku ha din motivation! :D Orkar aldrig släp mig till gymmet :/

2011-04-27 @ 21:46:05
URL: http://vicsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0