Nu börjar hon igen - hoppas ni följer med på resan




Blev igår överraskad av mamma och Katarina. Eftersom jag var och avslöjade att jag aldrig ridit förut åt en som är hästtokig så bar det självklart iväg mot ett stall. Som liten satt jag alltid och kollade stallkompisar så gissa om jag inte fick lite sådan känsla när vi gick runt och kollade samtidigt som jag inte kunde få Flickorna på klitteholm ur hjärnan! :D 
Jag som är rädd för hästar fick nog en utmaning men det gick bra. Trodde jag skulle flyga av när vi började trava , som tur höll mig kvar just och just ( hästen slängde av Katarina när hon började rida efter mig ). Det var verkligen en rolig upplevelse och jag fick lite av min hästrädsla botad.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0