Kan inte fatta

Vet ni en sak kan jag bara inte förstå. Varför är man inte accepterad om man inte är glad , positiv och uppåt längre? Varför finns det vissa människor som bara måste få skriva och säga fula saker åt andra , man behöver inte bara positiv feedback som litet barn man behöver det hela livet.
Jag har mått så otroligt dåligt det senaste året och det sista jag behöver är människor som slänger ur sig elaka kommentarer , varför sparka på en som redan ligger. Men det är väl det som är grejen , det är dom det är lätt att sparka på och man får själv ingen skit tillbaka.
För varje dag som går börjar jag hitta tillbaka till den gamla glada Marielle men det betyder inte att jag kan ta vilken skit som helst. Mitt självförtroende har pendlat från att vara botten till jätte bra och till botten igen , vissa människor som jag lärt känna under det senaste året har fått se en annan människa än den jag var för 1 år sedan och det är jag både glad och ledsen över.
Jag trodde aldrig jag skulle hamna i en sån sits där jag mår som jag mått nu men jag fick ju se att det händer alla och även den starka. Jag vill inte på något sätt säga att jag är perfekt men jag försöker åtminstone inte trampa ner någon och jag försöker att ge alla en chans. Jag försöker sudda ut jobbiga minnen och jag försöker att hitta mig själv igen men ni får fanimig sluta med spydiga kommentarer det är i slutendan ni som är dom svaga.

Jag har världens härligaste människor runtom mig och såna som peppar och stöder mig det är dem som jag bryr mig om och det är dem som får mig att bli starkare. <3

Kommentarer
Postat av: sanna

hoppas det ordnar sej! kämpa på bara! :)

2011-04-10 @ 17:53:02
URL: http://snads.blogg.se/
Postat av: b 1

så himla bra å rätt skrivet! för den fantastiska person du är finns där hela tiden, du måste bara försöka se henne själv sen som vi andra gör hela tiden. <3

2011-04-10 @ 18:45:14
URL: http://eriicaz.blogg.se/
Postat av: kitty

va fint skrivet, och jag håller med dig! <3

2011-04-10 @ 19:16:23
URL: http://kittyk.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja förstår dig precis, Marielle. Men kämpa på för allt du har! O ta vara på allt positivt du kan, o ta vara på varje liten stund du har med dina nära o kära.

Jag fick en kommentar på min blogg för int så läng sedan, å fan i mig jag blev ledsen. Ja fattar int hur människor kan skriv såde hemska saker? Men vet du vad? Dom e säkert bara avundsjuka! Så egentligen ska vi va stolt över den vi e, fast e kan va svårt. Hoppas e blir bättre! Sköt om dig. STYRKEKRAM! <3

2011-04-10 @ 19:59:25
URL: http://sofiastjaerna.ratata.fi/
Postat av: Cecilia

Otroligt att några vågar sig på att slänga ur sig spydiga kommentarer. Jag menar, vad får DE ut av det?

Nej usch, försök bara att hålla huvudet högt och inte låta dej tryckas ner av onödiga kommentarer av de svaga som på det där sättet försöker bli starka.

"They can not hurt you, unless you let them"

Den glada Marielle finns där inne, hon kommer fram igen då det är tid för det!

Puss&kram!

2011-04-10 @ 21:37:27
URL: http://ceciliaellinoora.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror du vet själv hur underbar person du är.



Låt inte små skit kommentarer påverka dig.



Sköt om dig!



2011-04-10 @ 23:36:30
Postat av: Marielle

Tusen tack till alla er som säger dessa fina saker , det gör mig så glad och det gör mig starkare. Kramar till er!

2011-04-11 @ 08:28:57
URL: http://mariellesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0