Happy

Igår slog vi klackarna i taket på Ollis efter ett par varv tillbaka till hembyn för att få alla människor kuskade till krogen. Översteg 200 km sträcket i den totala summa jag körde igår , kan nämnas att vi snuddade vid 300 linjen. Vid Ollis var det fullt drag , vi dansade natten lång och efter ett skobyte var benen som nya igen. Drinkarna bestod av vatten och is , mumma , idag tackar jag mig själv för att jag körde igår.

Efter att ha tryckt i oss förmodligen stans vidrigaste pizza och ha skrattat så tårarna sprutat rullade den lilla röda återigen hem till hembyn där vi alla slocknade. Bra kväll!


Nu skall jag slänga i mig en kanon frulle och gräva långt inne i klädskåpen och fixa om lite kläder , puss & kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0